sobota 23. februára 2013

Monitoring značky na internete

Na prvej hodine online marketingu v letnom semestri sme začali hneď pomerne zaujímavou témou. Monitoring značky na webe.
V dnešnej internetovej dobe sme si už zvykli za počítačom riešiť úplne všetko. A k tomu samozrejme patrí napríklad aj hejtovanie značiek hocijakého charakteru. Myslím si, že pre firmy je veľmi dôležité ostať v kontakte so zákazníkmi aj na internete a mať u nich vybudované dobré povedomie o vlastnej značke. Ak sa to firme darí, dá sa povedať, že zvláda svoju "online úlohu" skvele. Ak sa však vyskytne nejaký problém a vznikne prípadne menšia či väčšia kríza, je potrebné ju v čo najkratšom čase vyriešiť, pretože aj spočiatku drobná kríza dokáže oslabiť meno značky na dlhšie obdobie.
Preto je z môjho pohľadu dôležité, aby firmy neustále monitorovali všetkými dostupnými spôsobmi svoju značku a vedeli pri každej situácii (či už pozitívnej alebo negatívnej) zaujať adekvátne stanovisko a okamžite zasiahnuť.