Avšak ešte zásadnejší podiel na tom, čo tam uvidíme a čo naopak nie, má admin stránky. Každá fan page musí mať minimálne jedného admina, ktorý sa stará o chod stránky a o to, čo tam užívateľ uvidí. Je preto potrebné a nevyhnutné, hlavne pri stránkach určitých organizácii a firiem, aby mal admin jasnú predstavu o tom, čo bude tolerovať a čo nie. Pri spoločnostiach ako napríklad Kofola, Tatra banka a iné inštitúcie, ktoré majú veľa fanúšikov, vzniká často krát tzv. "flame war", kedy sa viacero užívateľov nezhodne na jednom názore a majú potrebu si na internete niečo dokazovať. Je pomerne častým javom sledovanie aj vulgárnych "argumentov", ktoré k takýmto vojnám pre istý okruh ľudí patria.
Nato je tu potom aj "adminovská netiketa", kedy sa admin musí rozhodnúť, čo v diskusii ponechá a čo nie. Podľa môjho názoru nie je prípustné, aby admin len tak svojvoľne vymazával názory, ktoré nemajú žiaden vulgárny podtext, ale sú len vyjadrením osobného názoru, ktorý sa nemusí zhodovať s podnikovou filozofiou. Čo sa týka príspevkov, v ktorých sa objaví či už vulgárny výraz alebo nejaký sexuálny podtón, je na zvážení admina, čo s daným príspevkom spraví. Pre pozitívny imidž firmy je častokrát nevyhnutné, aby boli podobné príspevky vymazané a s týmto názorom sa zhodujem aj ja. Nie je podľa mňa vhodné, aby mala oficiálna fan page určitej organizácie (ktorá sa snaží vystupovať seriózne) na svojej nástenke príspevky, ktoré by mohli pobúriť veľké percento fanúšikov.
Takisto však aj admin stránky môže prispieť k zlému menu "firmy". Z osobnej skúsenosti môžem povedať, že tak, ako som našiel a obľúbil si stránku "True story bro" (ktorá má vyše 400 tisíc fanúšikov), v ktorej sa nachádzali vtipné obrázky a videá z celého sveta, tak rýchlo sa mi táto stránka aj zhnusila. Dôvodom bolo neustále pridávanie reklamy do každého možného príspevku, viď obrázok nižšie (vidno aj reakcie fanúšikov, ktoré sa čoraz viac zhodujú v tomto prípade).